Ezzel a gyors és érthető áttekintéssel szeretnénk Neked segítséget nyújtani a vásárláshoz a 3hillsdecor.hu webshopban. Itt minden hasznos információt megtalálsz a fizetésről, szállításról is.
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK MEGRENDELÉSHEZ
Az egyes termékek mellett feltüntetett árak a törvényben meghatározott ÁFA-t igen, a szállítás és az esetleges utánvét kezelési költségeit nem tartalmazzák. Amennyiben a kosaradban a termékek összértéke (a kedvezményekkel együtt) meghaladja a 50.000 Ft-ot, a szállítást Magyarország területére ingyenesen biztosítjuk, ez esetben a pénztároldalon a fizetési módoknál az INGYENES SZÁLLÍTÁSI MÓD választására szükséges kattintani, amit automatikusan is felajánl a rendszer.
Nézz körbe a webshopban! A termékekre kattintva elolvashatod a termékleírást, megnézheted a képeket. Ha kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket, tedd a kosaradba a „Kosárba rakom” gomb segítségével. Opciós termékeknél ez csak akkor működik, ha kiválasztottad a megfelelő méretet vagy típust az adott termékből, és csak azután kattintható a “Kosárba rakom” lehetőség, miután bejelölted a legördülő listából a helyes méretet/színt. Ezt a méret-/színválasztónál tudod megtenni, alapesetben a “Válassz egy lehetőséget” feliratot látod a méret-/színválasztó alatt. Ezután a kosár aloldalra navigál a rendszer.
A kosár aloldalon a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva tudsz továbblépni, vagy folytathatod a vásárlást. Ha törölni szeretnél egy terméket a kosaradból, azt a termék előtti „x” gombra kattintva teheted meg. Ezután a „Kosár frissítése” gombra kattintva láthatod a kosarad aktuális tartalmát és a termékek árát. Csak ezek után, a Pénztár oldalon kell megadnod az elérhetőségeidet és egyéb, fizetéssel és szállítással kapcsolatos információkat. Ezeket a rendszer automatikusan felajánlja, Neked csak ki kell tölteni a mezőket, vagy be kell jelölni a megfelelő pontokat.
Mindig ellenőrizd, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan adtad-e meg! Kérjük, vedd figyelembe, hogy a futárszolgálat Magyarországon csak magyarországi szolgáltatónál lévő telefonszám esetén küld értesítést, külföldi telefonszám megadása esetén a futár nem tud közvetlenül elérni szállításnál. A pontatlanságból fakadó sikertelen szállítási kísérletekért felelősséget nem vállalunk, a csomagot ilyen esetben csak újabb szállítási díj megfizetése esetén áll módunkban kiküldeni.
A Pénztár oldal jobb oldalán tudsz választani a szállítási és fizetési módok közül! Amennyiben Packeta CsomagPontra szeretnéd a szállítást, a PACKETA Csomagpont opció kiválasztása után kiválaszthatod a legördülő keresőben a térkép alapján Neked megfelelő Packeta csomapontot az oldal alján.
A Megjegyzés rovatba megírhatod, ha a rendeléshez vagy a szállításhoz kapcsolódóan észrevételed, speciális kérésed van (például: nem működik a csengő, ezért telefonáljon a futár, amikor megérkezik).
Ha mindent rendben találsz, akkor a vásárlást a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva fejezheted be. A rendelés véglegesítése előtt azonban a jelölőnégyzetre kattintva el kell fogadnod az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót, amelyekre kattintva elolvashatod a részleteket. A rendelést csak abban az esetben tudjuk fogadni, ha a két dokumentumban foglaltak alapján elfogadod működésünket.
Vásárláskor automatikusan létrejön az oldalunkon VÁSÁRLÓI FIÓKOD, amihez emailben kapsz jelszót. Bejelentkezés után, a Fiókom menüpont alatt így láthatod a korábbi rendeléseidet, követheted aktuális rendelésed állapotát, szerkesztheted számlázási és szállítási címedet, illetve ellenőrizheted fiókod állapotát.
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
1. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
A vásárlás díját közvetlenül kiegyenlítheted bankkártyáddal a Barion Payement fizetési módjával. Válaszd a BARION bankkártyás fizetési módot, majd a rendelés után a Barion rendszerén keresztül az oldal kérésének megfelelően add meg a fizetéshez használni kívánt kártya adatait. A bankkártyás vásárlás ez esetben a Barion oldalán történik, amelyről webshopunk rendszere visszaigazolást kap. Bankkártya-adatokat nem őrzünk.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
2. BANKI ELŐREUTALÁS
A vásárlás díját közvetlenül és előre bankszámlaszámunkra banki átutalással is befizetheted. Ez esetben a megrendelést csak az összeg beérkezése után adjuk fel.
Utalási adatok:
• Számlatulajdonos: Samu Roland
• Bankszámlaszám: Magnet Bank 16200209-17055521
• IBAN szám: HU87 1620 0209 1705 5521 0000 0000
• SWIFT-kód: HBWEHUHB
• A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
• A közleményben minden esetben tüntesd fel a megrendelés azonosítóját.
A vásárlásokról elektronikus számlát bocsátunk ki, amelyet mindegyik fizetési mód esetén e-mailben, a csomag feldolgozási folyamatának végén kiküldött visszaigazoló üzenettel együtt küldünk ki a vásárláskor megadott e-mail címre. A csomag ezt követően átkerül a futárszolgálathoz.
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK ÉS FELTÉTELEK
Webshopunk a szállítást a GLS futárszolgálattal végzi. Az. 1. és 2. pontban meghatározott szállítási költségek belföldi szállítás esetén érvényesek, feltételei csak Magyarország területére terjednek ki. A külföldre irányuló rendelések esetében a 3. pont feltételei a mérvadók.
1. SZÁLLÍTÁSI IDŐ
A szállítás várható ideje 1-3 munkanap. A csomagok feldolgozása menetrendszerűen 1-2 munkanap, a csomagfeladásról e-mail értesítést kapsz, és általában a feladástól számított másnapra meg is érkezik a rendelésed. Ha esetlegesen készlethiány lép fel vagy egy hétnél hosszabb csúszás alakul ki a beszállítók miatt, akkor tájékoztatunk róla, hogy később számíthatsz a rendelésed érkezésére. Ha az előreutalásos fizetési módot választod, a csomagodat azután küldjük, hogy az összeg beérkezett a számlánkra. Az utalásos rendeléseket 24 óráig tartjuk fent. Amennyiben a rendelés összege nem érkezik meg 24 óra alatt, úgy a rendelést töröljük.
PACKETA CSOMAGKÜLDÉS
A Packeta csomagpontok az egész országban megtalálható átvételi pontok, általában üzletekben, plázákban, benzinkutakon. A megrendelés visszaigazolása után 1-2 napon belül átvehető a csomag. A helyszínen általában lehet készpénzzel és kártyával is fizetni. Csomagpontra szállítás Packeta.hu
- Maximum 5 kg-os, a termék leghosszabb oldala 120, az oldalak maximális összege pedig 150 cm lehet.
- A csomagot 1-2 munkanap alatt a feldolgozástól és a kereskedői visszaigazolástól kezdve, a kiválasztott átvevő pontra szállítjuk.
További információk: https://www.packeta.hu/
FOXPOST CSOMAGKÜLDÉS
A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap a futárra várnod. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Csomagodat 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával. A csomag legnagyobb megengedett mérete 60*36*60 cm, legnagyobb megengedett súlya maximum 24,9 kg.
További információk: https://foxpost.hu/
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Minden esetben előzetes értesítés után a rendelésnél kiválasztott átvételi ponton.
3. KÜLFÖLDRE SZÁLLÍTÁS
Külföldre szállításnál minden esetben egyedi díjszabást alkalmazunk, kérjük lépjen kapcsolatba velünk.
4. CSOMAGOLÁS
Termékeink javarészt sérülékeny kézzel készített dekorációk, ezért minden esetben olyan csomagolási módot választunk, hogy azok szállítás közben ne sérüljenek..
5. SZÁLLÍTÁSINDÍTÁSI FELTÉTEL
Webshopként fenntartjuk magunknak a jogot, hogy abban az esetben, ha a Felhasználó korábban rendben teljesített rendelés és szállítás esetén csomagját nem vette át, vagy az átvételt a futárszolgálattól megtagadta, akkor a Felhasználó újabb rendelése esetén a szállítás kezdeményezését csak előreutalásos vagy a webshopon keresztül végzett bankkártyás fizetési mód esetén teljesítsük. Szintén fenntartjuk magunknak a jogot, hogy rendhagyó rendelési mennyiség esetén csak fizetés után indítsuk a csomagot.
6. ELÁLLÁS JOGA
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor vizsgáld meg, és ha esetleg sérülést észlelsz a termékeken, kérd jegyzőkönyv felvételét a futártól vagy a csomagfelvétel helyén. Ez esetben ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A webáruházban vásárolt termékek esetén 14 napos elállási jog illeti meg a vásárlót.